Zarejestruj/Zaloguj   Koszyk (0)
 
Infolinia
pon.- pt. 9:00 do 17:00
Kom. 785 760 335
Tel. (61) 61 070 32

DUNLOP SP 30 185/70R14 88 T

Zamów z magazynu - Niemcy
  Dostępność:
11 szt.
  Wysyłka:
96h
264.59 zł
Cena brutto z VAT 23% za 1 szt.
Wysyłka od 10 zł / szt.
Dodaj szt.
Zamówienie telefoniczne
 
Jeśli chcesz złożyć zamówienie telefoniczne,
lub zadać pytania dotyczące produktu - zostaw
swój numer kontaktowy. W możliwe najszybszym
czasie skontaktujemy się z Tobą.

Podaj swój numer kontaktowy
Informacje o produkcie
Marka:
DUNLOP
Bieżnik:
SP 30
Rozmiar:
185/70R14 88 T
Przeznaczenie:
osobowe
Sezon:
letnie  
Uwagi:
Opinie o sklepie
Zakupy przebiegły bez zastrzeżeń, towar zgodny z ofertą, kontakt ze sprzedającym dobry, informacje na bieżąco podawane na pocztę elektroniczną, opinia dobra.
Marcin Bieńko, Warszawa
Jasny i zrozumiały opis produktów. Konkurencyjne ceny. Bardzo szybka wysyłka, towar zgodny z opisem. Polecam.
Sebastian Hajdrych, Jodłów
Wszystko odbyło się bardzo sprawnie i zgodnie z zamówieniem. Jestem zadowolona z obsługi i dostarczonych opon. Polecam ten sklep.
Grażyna Baranowska, Mierzyn
Dodaj swoją opinię  
Etykieta opony

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego wszystkie opony sprzedawane na terenie Unii Europejskiej od dnia 1 listopada 2012 roku muszą być oznaczone specjalnymi etykietami.

Dzięki nowym unijnym etykietom konsument jest informowany o zużyciu paliwa, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasie toczenia opon.

  Treść ustawy

Produkty podobne

DUNLOP

DUNLOP

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. (w stosunku do opon marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava) oraz Firma Oponiarska Dębica S.A. (w stosunku do opon marki Dębica), zwane dalej odpowiednio Gwarantem, udzielają gwarancji na sprzedawane przez Gwaranta opony.
Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.


OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI


  1. Gwarancją objęte są wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w oponach a stanowiące w szczególności wady wykonawstwa, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne, opon osobowych, dostawczych, 4x4 oraz motocyklowych, o ile ujawnią się one w ciągu 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji.
  2. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon.
  3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:
  • wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu opracowanym przez Gwaranta (takie zgłoszenie na formularzu przygotuje punkt zakupu opon)
  • dostarczenie reklamowanej opony do punktu przyjmującego reklamację
  • zgłoszenie reklamacji na zakłócenia jazdy (bicie, ściąganie, wibracje) oraz nierówności na boku niezwłocznie po rozpoczęciu eksploatacji tj. przy zużyciu opony nie większym niż 10%.
  1. Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nie uznaniu reklamacji, nie służy odwołanie do Gwaranta.
  2. W przypadku nie uznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta.
  3. Reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 2 i 3.
  4. Niniejszą gwarancją nie są objęte jakiekolwiek opony z nieczytelnym/usuniętym numerem DOT i/lub nr fabrycznym i/lub datą produkcji, naprawiane, pogłębiane, bieżnikowane poza producentem oraz opony zużyte poniżej granicznej głębokości bieżnika (opony których wskaźniki zużycia – TWI zostały odkryte).
  5. Niniejszą gwarancją nie są również objęte opony uszkodzone wskutek, między innymi:
  • nieprawidłowego transportu, przechowywania i użytkowania opon, podczas których opona jest narażona m.in. na: odkształcenia wynikające z nadmiernych nacisków, uderzeń i udarów, oddziaływania substancji chemicznych (m.in. kwasów, zasad i innych materiałów żrących, materiałów ropopochodnych oraz ozonu i wysokich temperatur).
  • używania opon niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi.
  • nieprawidłowego montażu lub demontażu np. bez użycia pasty monterskiej, w tym montażu opony na obręczy o niewłaściwym rozmiarze lub typie, lub na obręczy, która jest uszkodzona i/lub skorodowana oraz zastosowania podczas montażu dętki, ochraniacza lub zaworu o nieprawidłowym typie i wymiarze, innym niż zalecane przez producenta.
  • eksploatacji nadmiernie obciążonego pojazdu, powodującej przekroczenie dopuszczalnej nośności opon i/lub dopuszczalnych nacisków na osie wyszczególnionych na tabliczce znamionowej pojazdu i dozwolonej przepisami.
  • jazdy z nadmierną prędkością, nieprawidłowej techniki jazdy a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania i jazdy z zablokowanymi kołami.
  • niewłaściwego stanu technicznego pojazdu, w tym m.in. nieprawidłowej geometrii zawieszenia, nie wyważenia kół, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, poduszek, tulei metalowo-gumowych, sprężyn, resorów, drążków reakcyjnych i innych elementów zawieszenia, a także nieprawidłowo działających systemów hamulcowych oraz antypoślizgowych (ABS, EBS, ASR, ESP).
  • eksploatacji opon z nieprawidłowym ciśnieniem wewnętrznym (za wysokim lub zbyt niskim).
  • nadmiernego zużycia wynikającego z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych, oraz użycia opon w zawodach sportowych lub w innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego.
  • przecięcia, przebicia oraz zakleszczenia ciała obcego pomiędzy kołami bliźniaczymi, stosowania łańcuchów, uderzenia o przeszkodę czołem bieżnika, barkiem lub bokiem opony, najechaniem na krawężnik, wyrwę w jezdni, wypadku lub kolizji itp.
  • szybkiego lub nierównomiernego zużycia bieżnika, w tym tzw. „wyząbkowania”.
  • odłupania, wyszarpania gumy bieżnika.
  • umyślnego działania powodującego uszkodzenie opony.
  • naturalnego procesu starzenia się gumy.
  1. Gwarancja na oponę nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.
  2. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta (wobec Sprzedawcy) wynikających z niezgodności towaru z umową w oparciu o Ustawę z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz Kodeksu Cywilnego.

ZASADY ROZLICZANIA UZNANYCH REKLAMACJI


  1. W przypadku uznania zgłoszonej reklamacji dokonuje się wymiany opony na fabrycznie nową a w przypadku przerwania produkcji reklamowanej opony dokonuje się zwrotu ceny zakupu opony, przy czym w przypadku wymiany opony, wymiana może nastąpić po wpłaceniu przez klienta kwoty odpowiadającej procentowemu stopniowi zużycia reklamowanej opony, a w przypadku zwrotu ceny zakupu opony, zwrot nastąpi z potrąceniem kwoty odpowiadającej procentowemu stopniu zużycia reklamowanej opony.
  2. Procentowy stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej po odjęciu głębokości granicznej ustalonej jako minimum przez przepisy tzn 1,6mm.

UWAGA!
Nasza firma jest autoryzowanym dystrybutorem opon Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. oraz Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub trudności w związku z ewentualną reklamacją jakościową, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta naszego sklepu. Pomożemy w sprawnym załatwieniu reklamacji.
Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dokument zakupu (faktura lub paragon).

Opinie i oceny
Cena średnia jak dla mnie, dało by się znaleźć coś tańszego. Tragedia na wodzie, opona poza tym jest cicha, fajna i generalnie ok. Co mogę powiedzieć pierwszy komplet zjeździłem po przejechaniu 50tysięcy teraz po 3 sezonie mam niecałe 3,5 mm.

Oponia dodana przez: mentos
N/A
Doskonałą opona , idealna do miasta, cicha jak makiem zasiał. Polecam

Oponia dodana przez: remas
N/A